دانلود رمان زندگی یک هنرمند ! | Lord of Fear کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)


D
نوشته شده توسط : سولماز

 

 

 خلاصه داستان :

اهوراء،دارابی ، اسم جالبی دارم!
۲۳ سالم و عاشق موسیقیم.
مینوازم و میخونم، اکثر اوقات ضبط هم میکنم، تنظیم همشونم پای خودم…
قدم نسبتا بلند و موهای مشکی رنگی دارم، چشم هام مشکی مشکی، رنگی هم نمیشه…
زندگی ساده ای دارم ، یه خونه ی ۷۵ متری توی تهران، یه ۲۰۶ مشکی اسپرت، یکی دو تا دوست مجرد خل و چل، یه وبلاگ پر بیننده، اونم به خاطر طرفدارام، یه زندگی ساده، اما متفاوت …

قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

 پسورد : www.98ia.com

 منبع : wWw.98iA.Com

 با تشکر از Lord of Fear عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

 دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

 دانلود کتاب برای کلیه ی گوشی های موبایل (نسخه PDF)

 دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

 دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

 دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

 دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 





:: بازدید از این مطلب : 2024
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: